Hippu ja Siru tulivat meitä moikkaamaan tänään (22.2) Lappeenrantaan. Todella mukavaa oli heitä nähdä puolen vuoden tauon jälkeen. Pahin pakkanen oli helpottanut, -10C enää vain. Koiratkin viihtyi osan tapaamisesta ulkona. Siru oli kyllä kova touhuamaan ja kovasti yritti miellyttää Genaa ja saada leikkimään. Hippu enemmänkin seuraili sivusta tilannetta.
Kiitoksia Maijulle ja Henkalle että kävitte meitä tervehtimässä, uusia treffejä odotellessa :)

Kolmikko touhuaa pihalla

Siru ja Hippu

Siru oli kova tekemään tuttavuutta Genan kanssa. Gena kuitenkin selkeästi osoitti nuoremmalle paikkansa :)

Siru

Hippu löysi ihan puu kalikan :)

Siru

Kolmikko ahtautui rallatus polulle, ja yks kaks pitikin ympäri päästä

Siru oli kova tutkimaan paikkoja, hanki ei vaan kantanut :)
Ja lopuksi kuva Genan hienoista säärystimistä, jotka kerran oli koekäytössä. Hyvin pysyivät jalassa eikä ne niin häirinnyt kun joka jalassa oli.






Kommentit